TaxEdit Luyten CZ, s.r.o.
 
Novinky
Školení 2019 : 31.10.2019
Vypsány termíny školení v Praze a Brně.
Školení 2019 : 04.06.2019
Vypsán termín školení v červnu 2019 v Brně.
TaxEdit 3.12 : 28.03.2019
Ke stažení je instalace verze 3.12.0.101 s přístupem do D.I.S.
TaxEdit 3.12 : 02.01.2019
Ke stažení je instalace verze 3.12.0.100. Verze se nabízí v automatické aktualizaci.
Starší...   
FAQ (otázky/odpovědi)

Téma:    Prohledávat:     Najít text: 

 Strohý výpis       

Téma Instalace:


Kde najdu zákaznické číslo?
Zákaznické číslo je napsáno na obalu instalačního CD na štítku s Vaší adresou. Je uvedeno také na fakturách za program. Pokud už máte TaxEdit aktivován, najdete zákaznické číslo také v programu - vybete nabídku Nápověda -> O programu. Vaše zákaznické číslo se nachází vedle textu "Oprávněný uživatel č.".
Kde najdu aktivační klíč?
Aktivační klíč, se kterým byl program na počítači aktivován, je zobrazen v dialogovém okně Nápověda -> O programu. Pokud je program v režimu DEMOVERZE, je zde místo klíče tlačítko Aktivovat, kterým spustíte Průvodce aktivací.
Jak postupovat při aktivaci se dozvíte více v sekci Podpora/Aktivace.
Chci přenést TaxEdit na jiný počítač. Na starém již ho nebudu používat. Jak na to?
Pokud nebude TaxEdit používat na starém počítači, program deaktivujte, aby se Vám uvolnila licence. Poté doporučujeme ze starého počítače zkopírovat do nového celý adresář s TaxEditem. Tak máte zaručeno, že se dostanete do zcela stejné verze a stavu programu včetně všech nastavení. (Uložení celého TaxEditu např. na CD doporučujeme i jako nejdokonalejší způsob zálohy).V případě, že máte vlastní dokumenty uloženy jinde než v adresáři s TaxEditem, musíte samozřejmě přenést i tyto.

Poté stáhněte instalaci z webových stránek ze sekce Nahrajte si a nainstalujte na novém počítači do stejného adresáře jako na počítači původním, tedy do stejného adrasáře kam proběhlo kopírování dat v předchozím kroku. Program aktivujte.

Funkčnost programu i všech dat na novém počítači prověřte. Vyzkoušejte otevřít uložené soubory. Při výskytu hlášení "Chyba při otevírání datového souboru nebo formuláře" postupujte podle těchto pokynů.
Mám zakoupenu síťovou verzi programu TaxEdit. Nainstaloval jsem program, avšak při pokusu o spuštění se mi zobrazí chybové hlášení "Pokoušíte se spustit nesíťovou verzi programu na databáze otevřené jiným uživatelem!" a program se nespustí.
Ve chvíli kdy program spuštíte ještě nedošlo k aktivaci. Jiný uživatel již pracuje na síťových databázích, proto vám TaxEdit nepovolí se připojit. Požádejte ostatní uživatele, aby na okamžik přerušili práci pak spusťte program. Ihned po spuštění programu jen aktivujte a dále již můžete pracovat normálně i na síťových databázích.


Pokud jste nenalezli řešení svého problému v Otázkách a Odpovědích, pište na taxedit@luyten.cz, nebo volejte linku technické podpory 548 210 607.
© 1997-2019 Luyten CZ, s. r. o.