|
Novinky |
Školení 2019 : 31.10.2019 Vypsány termíny školení v Praze a Brně. | Školení 2019 : 04.06.2019 Vypsán termín školení v červnu 2019 v Brně. | TaxEdit 3.12 : 28.03.2019 Ke stažení je instalace verze 3.12.0.101 s přístupem do D.I.S. | TaxEdit 3.12 : 02.01.2019 Ke stažení je instalace verze 3.12.0.100. Verze se nabízí v automatické aktualizaci. |
Starší... |
|
FAQ (otázky/odpovědi)
|
Téma Instalace:
Kde najdu zákaznické číslo? |
Zákaznické číslo je napsáno na obalu instalačního CD na štítku s Vaší adresou. Je uvedeno také na fakturách za program. Pokud už máte TaxEdit aktivován, najdete zákaznické číslo také v programu - vybete nabídku . Vaše zákaznické číslo se nachází vedle textu "Oprávněný uživatel č.". | Kde najdu aktivační klíč? |
Aktivační klíč, se kterým byl program na počítači aktivován, je zobrazen v dialogovém okně .
Pokud je program v režimu DEMOVERZE, je zde místo klíče tlačítko Aktivovat, kterým spustíte Průvodce aktivací.
Jak postupovat při aktivaci se dozvíte více v sekci Podpora/Aktivace. | Chci přenést TaxEdit na jiný počítač. Na starém již ho nebudu používat. Jak na to? |
Pokud nebude TaxEdit používat na starém počítači, program deaktivujte, aby se Vám uvolnila licence. Poté doporučujeme ze starého počítače zkopírovat do nového celý adresář s TaxEditem. Tak máte zaručeno, že se dostanete do zcela stejné verze a stavu programu včetně všech nastavení. (Uložení celého TaxEditu např. na CD doporučujeme i jako nejdokonalejší způsob zálohy).V případě, že máte vlastní dokumenty uloženy jinde než v adresáři s TaxEditem, musíte samozřejmě přenést i tyto.
Poté stáhněte instalaci z webových stránek ze sekce Nahrajte si a nainstalujte na novém počítači do stejného adresáře jako na počítači původním, tedy do stejného adrasáře kam proběhlo kopírování dat v předchozím kroku. Program aktivujte.
Funkčnost programu i všech dat na novém počítači prověřte. Vyzkoušejte otevřít uložené soubory. Při výskytu hlášení "Chyba při otevírání datového souboru nebo formuláře" postupujte podle těchto pokynů. | Mám zakoupenu síťovou verzi programu TaxEdit. Nainstaloval jsem program, avšak při pokusu o spuštění se mi zobrazí chybové hlášení "Pokoušíte se spustit nesíťovou verzi programu na databáze otevřené jiným uživatelem!" a program se nespustí. |
Ve chvíli kdy program spuštíte ještě nedošlo k aktivaci. Jiný uživatel již pracuje na síťových databázích, proto vám TaxEdit nepovolí se připojit. Požádejte ostatní uživatele, aby na okamžik přerušili práci pak spusťte program. Ihned po spuštění programu jen aktivujte a dále již můžete pracovat normálně i na síťových databázích. |
Pokud jste nenalezli řešení svého problému v Otázkách a Odpovědích, pište na taxedit@luyten.cz, nebo volejte linku technické podpory 548 210 607.
|
|