Odeslat emailem |
Na začátek Předchozí Další |
Umožní předat zprávy nebo přílohy zpráv emailem. Pokud jsou všechny položky příslušné jednomu poplatníkovi, bude v dopise přednastavena e-mailová adresa klienta. Pokud se položky týkají více poplatníků, vznikne jeden dopis s prázdným adresátem. Má se za to, že v takovém případě patrně písemnost posíláte kolegovi, úřadu, nebo komukoli jinému než jen jednomu z poplatníků, kterého se věci týkají. Proto se snažíme zabránit nechtěnému odeslání nesprávnému adresátovi. Zprávy jsou odeslány ve formátu ZFO. přílohy jsou odeslány tak jak jsou. Pokud jsou již položky uloženy, informace o odeslání i adresát se klasicky evidují v kartotéce dokumentů. Pokud odesílané položky uložené nejsou, neukládají se kvůli odeslání. Evidence odeslání je pak jen v poštovním klientu. Pokud jsou e-mailem odesílány nejen přílohy, ale i samotné datové zprávy, pak jsou-li dispozici, jsou do odesílané zprávy vloženy i dodejky/doručenky přeposílaných zpráv, samozřejmě v aktuálním stavu. Tedy například může být u některé zprávy stav teprve Dodáno u jiné již Doručeno... |